قطع | |
---|---|
زبان | |
مترجم |
مدیریت و انگیزش کارکنان مرکز تماس
موجودی:
موجود در انبار
۵۵,۰۰۰ تومان
امروزه نقش به سزاي مديريت در پيشبرد اهداف و موفقيت هاي سازمانها بر هيچ كس پوشيده نيست. بدون شك مديريت بدون انگيزش كاركنان فاقد اثر بخشي لازم خواهد بود. كتاب حاضر از آن جهت براي ترجمه برگزيده شد كه موضوع مديريت و انگيزش كاركنان را بصورت اختصاصي در مركز تماس مورد بررسي قرار داده است. اين كتاب با بيان مجموعه اى از نظريات و رهنمودها به مديران مركز تماس كمك مي نمايد تا در فعاليت هاى روزانه و تحول در مسير مجموعه تحت نفوذ خود به موفقيت نائل شوند. علاوه بر اين به چگونگى بهبود عملكرد كاركنان با استفاده از تكنيك هاى مديريتى، همچون مديريت استرس، مديريت انگيزه، نظام جزا و پاداش، آموزش، ارزيابى و اثربخشى نتايج آن در نوع برخورد با پرسنل، استخدام نيروهاى موفق تر و به چارچوب هاي لازم و اوليه در حوزه هاي مختلف علم مديريت همچون مديريت عمليات، ارگونومي، رفتار سازماني، مديريت بحران، منابع انساني و مديريت استراتژيك جهت رهبري و هدايت مركز تماس از ابتداي راه اندازي براي مديران تازه كار و حرفه اي پرداخته شده است.
پرسش و پاسخ از مشتریان
-
س mi9f3aهنوز هیج پاسخی برای این سوال ثبت نشده است ! همین حالا جواب دهید
-
س 2nowtmهنوز هیج پاسخی برای این سوال ثبت نشده است ! همین حالا جواب دهید
-
س w15azoهنوز هیج پاسخی برای این سوال ثبت نشده است ! همین حالا جواب دهید
-
س 9sbw9zهنوز هیج پاسخی برای این سوال ثبت نشده است ! همین حالا جواب دهید
-
س 31sbzbهنوز هیج پاسخی برای این سوال ثبت نشده است ! همین حالا جواب دهید
-
س bqxfo5هنوز هیج پاسخی برای این سوال ثبت نشده است ! همین حالا جواب دهید
-
س demonstrated that two nonspecific potassium channels blockers, amiodarone and dequalinium, potent...هنوز هیج پاسخی برای این سوال ثبت نشده است ! همین حالا جواب دهید